onsdag, maj 30, 2012

Missnöjd

Har nog aldrig varit så missnöjd med en delkurs som jag är med den här, den kommer få sjukt mycket kritik från mig på kursutvärderingen.
Har lyckats ordbajsa ihop ungefär sex sidor, men de satt långt inne. Har inte en aning om vad jag skrivit om riktigt heller, blir jag godkänd utan kompletteringar så är det en mirakel. Vi får väl se när det är dags för det helt enkelt. I morgon senast klockan 10 ska den mailas till gruppen och seminarieledaren, ska ta en snabbtitt på den i morgon, men jag kan inte säga att jag är speciellt nöjd med den.

Första mötet med "min" familj gick helt kanon! Trivdes jättebra med både barnet och föräldrarna, trots lite knackig engelska från bådas håll. Skönt att jag ska prata svenska med barnet, även om jag kommer på mig själv med att vara på väg att prata engelska. Mamman där är så söt, de lämnade oss själva en liten stund när jag var där för att uträtta ett ärende. Efter ca 5-10 minuter ringer mamman och frågar om det går bra! Kunde bara skrattande säga att deras barn inte märkt att de var borta än och att de var helt okej att de var borta ett par minuter till.
Ska dit i morgon igen och lära mig deras rutiner ännu mer, för på fredag gäller det! Då ska de iväg på nåt partaj och jag och barnet ska vara själva mer än ett par minuter. Spännande! Trivs jättebra hos dem så det ska nog inte vara några problem känner jag.

Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med i morgon på min helt ensamma dag! Blir en timme på bandet givetvis, men efter det är dagen öppen. Kanske bara ligger inne och glir på film, får se då helt enkelt.
Nu ska jag slötitta på tv en liten stund till innan jag lägger mig för att läsa.

Inga kommentarer: