söndag, maj 13, 2012

Finns viljan så..

Har bestämt med Jenny nu att vi skriver C-uppsatsen tillsammans, känns skönt att ha det bestämt och klart! Slippa att bli ihopparad med någon jag inte känner!

Nu är det inte långt kvar på denna termin, mindre än en månad, och det är därmed inte många seminarier kvar. Ska bli så skönt att slippa skolan ett tag!

Inte gjort så mycket i helgen faktiskt, tagit det lugnt och promenerat på bandet som vanligt typ. Som jag för övrigt måste få skryta lite över! Sen jag startade med promenaderna varannan morgon innan frukost och inget godis eller sånt onyttigt i veckorna, så har jag gått ner 2,5 kilo! Rätt stolt över det faktiskt! Att jag hållit i det, med ett mindre uppehåll när jag var sjuk där ett tag, det är helt otroligt. Det visar bara på att finns viljan så går det!

I morgon är det dags för ett kort seminarie på förmiddagen, eftermiddagen ska väl försöka ägnas åt läsning och ihopskrivning av uppgiften som ska in på onsdag (tror jag det var..)
Annars kommer det inte hända mycket i veckan, mest plugg och bandet som kommer att gälla för mig.

Inga kommentarer: