måndag, april 23, 2012

Fullt upp

Har inte blivit av att jag har skrivit så mycket på sistone, har haft fullt upp med att skriva uppgift och jobba. Jag fick jobba en massa på VFU-stället när min handledares dotter blev sjuk, och det passade ju perfekt eftersom jag fortfarande inte fått något sommarjobb. Så det blir till att spara som jag vet inte vad nu när jag får pengar denna månad. För blir ju halv utbetalning från CSN i maj, jag får visserligen lön i maj från det jag har jobbat men det räcker inte på långa vägar hela sommaren. Sen kommer ju skattepengarna i juni och dom får jag försöka hålla överskottet på till juli, och sen i augusti kommer ju CSN igen. Förhoppningsvis klarar jag mig även om jag inte får jobb i sommar, även om jag väldigt gärna hellre jobbar. 


Nu är mitt arbete klart och jag ska bara skicka in det till urkund och så får vi se om det går igenom. Måste till universitetet i morgon och lämna in det då jag jobbar heldag på onsdag, blir stängning precis som idag. 


Har återupptagit mitt gående på bandet efter förkylningsuppehållet, skönt att vara igång igen. 


Dags att finlira och sen skicka in arbetet.

Inga kommentarer: