torsdag, april 05, 2012

Skitdag!

Veckan har varit helt okej, förutom idag. Fick säga åt en pojke på förskolan på skarpen, och det blev en liten dispyt som jag blev tvungen att ta hand om. Fick stöd från min handledare i det jag gjorde så det gick bra, men snacka om frustrationen när barnet inte lyssnar, kallar en dum osv. Vi blev "sams" precis innan jag gick hem. Men då hade han vägrat lyssna och bara jävlats. Men som sagt, skönt att vi var lite mer sams då!

När jag sen stod ute vid min cykel och skulle ringa Dan och säga att jag var på g hemåt, då tappar jag min telefon i marken! Så nu är hela min framskärm spräckt så jag ska iväg strax och lämna in den så de får skicka in den på lagning. Tur att jag vet att jag är en sån klant så jag tecknade en helförsäkring! Annars hade jag nog brutit ihop ännu mer än vad jag gjorde.
Blev en grinattack när jag kom hem tack vare telefonen, motvinden hem och dispyten. Men nu känns det bättre så jag ska väl försöka cykla iväg till siba och lämna in den och sen till affären och köpa ägg så jag kan baka något åt älskling som fyller 31 idag!

Har förresten varit duktig här och kommit igång med morgonpromenader. Gick en timme på vårt löpband innan frukost och praktik i förrgår och även idag, ska försöka få upp det till varje dag, men om inte det går så får jag köra på varannan.

Nu ska jag ringa och kolla vart Dan är, om han är på g hemåt kan jag ju faktiskt ta bilen och åka och lämna in min telefon.

Inga kommentarer: