onsdag, april 11, 2012

Torsdag och fredag

Blev att jobba både torsdag och fredag! Hurra! Inte lika många timmar på fredag, men det gör inget jag tar allt jag får!

Har inte fått ihop min text något känns det som, nästan så det spretar ännu mer. *suck* Jag får sätta mig i morgon och på fredag efter jobbet och i helgen för att försöka få klart det hela, så jag inte panikar och skriver allt i sista sekunden för jag blir sällan nöjd då.

Var riktigt sugen på något sött igår och var riktigt nära att moffa choklad, men jag besinnade mig och luktade bara på den. Det hjälpte! Trodde inte de skulle ge någon effekt, men efter att jag luktat på den så släppte det allra värsta suget och jag drack lite vatten istället. Det går alltså framåt för konstiga mig!

Ska försöka ägna en stund här på kvällen åt att skriva lite till, om det går. Har en del saker jag ska ta upp i texten som jag inte gjort än, men vet ännu inte hur jag ska binda samman det med övriga texten.

På fredag ska jag förresten kanske träffa Helena! Var riktigt längesen nu och ser fram emot att träffa henne igen! Kollade på Kill Bill i helgen och fick lite nostalgitripp och smsade henne. Bara hoppas hon kan efter jag jobbat.

Inga kommentarer: