söndag, augusti 05, 2012

Falla

Spenderat i princip hela dagen ute i Falla med mamma, pappa och Matilda som var där. Längtar tillbaka ut på landet, trivs väl okej i stan men jag hör hemma på landet! Någon gång i livet ska jag ut igen, tänker inte fastna i en lägenhet inne i stan, jag vill att mina framtida barn ska kunna springa ut själva på tomten utan att behöva tänka på att det kommer tusen bilar och hundra otäcka farbröder. Älskade att växa upp på landet och vill att mina barn också ska få det!

I morgon ska jag och Matilda spendera nästan hela dagen ihop, tänkte det kunde vara en bra avslutning på hennes semester att umgås en heldag med moster som är "bäst i världen som jag inte vet". Har lite olika saker att hitta på med skruttungen, allt beror på vad det blir för väder. Men ska bli roligt! Får hur mycket energi som helst av henne!

Inga kommentarer: