tisdag, augusti 28, 2012

Helg

Har varit en väldigt händelserik helg! Träffade både nya och gamla bekantskaper, mycket trevligt har det varit! Sprang även på Lena på O´learys i lördags, satt och pratade ikapp lite, pratade om att styra upp en 30-års kryssning!
Var och såg Batman på bio i lördags, shit vad bra den var! Trodde de skulle ha svårt att toppa Dark Knight, men de kunde de!

Nu är det ny vecka och sista veckan innan skolan drar igång, jag njuter av den och passar på att fixa saker jag skjutit upp länge. Boka massagetid (om de nu behagar svara), fixat persiennen i sovrummet, diskar (även om den inte var uppskjuten alls), ska även köpa cykelhjälm som jag pratat om ganska länge.
 
Har passat på att hämta ut kursböcker, så nu har jag alla till första delkursen. Känns riktigt bra att vara ute i tid den här gången, bara delkurs tre kvar att beställa till. Delkurs två består av en massa kortare texter som jag lika gärna kan kopiera på biblioteket. Så det är två böcker kvar att beställa, sen tillkommer ju även ytterligare litteratur både i uppsatsskrivandet och i delkurserna.

Tänkte försöka klämma in lite Matildahäng här i veckan också, om det nu passar nån dag. Får ringa och kolla sen ikväll.

Fredag till söndag är vi bortbjudna som jag skrivit tidigare, får reda på onsdag vart vi ska. Men vi har som sagt våra aningar.

Hmm, jag kanske skulle ta och knalla iväg och köpa cykelhjälm nu ändå. Har ju en cykelbutik här borta vid Ica.
Mellanmål först!

Inga kommentarer: