lördag, augusti 25, 2012

Färdig!


Är nu färdig med att städa huset, skönt att vara klar och det gick fortare än jag trodde! Asbra med lite extra pengar. Nu har jag en vecka ledigt innan skolan börjar, eller ledig är jag väl inte, men jobbar bara tisdag och torsdag.

Var ute på O´Learys igår, hade skitskoj och kom i säng rätt sent i natt. Mycket bra musik och trevligt sällskap, längesen jag var ute. Brukar bli lite roligare när man inte varit ute på ett tag. Nästa fest blir i september, möjligtvis två stycken och nästa helg ska vi iväg på nån överraskning med Dans föräldrar, vi har våra gissningar på vad det kan vara. Men det får vi se då! Plus att min jobbfamilj behöver mig ett par dagar extra en vecka. Så i september kommer det bli fullt upp minsann!


Var uppe på stan en sväng idag med och köpte lite ansiktscreme, min börjar ta slut så passade på när den såldes lite billigare på H&M. Blev även lite färska sockerärtor och en glittrigt nagellack, som om jag inte har nog med nagellack liksom! Men har spanat på det ett tag, och passade på nu när jag har pengar!

Ikväll blir det bio, Batman! Många som har sagt att den är bra, så får se om jag tycker samma sak. Ska försöka gå dit med öppet sinne, men svårt när så många sagt att den är bra!

Nu ska jag fortsätta äta godis och slösurfa en stund!

Inga kommentarer: