fredag, augusti 10, 2012

God vän!

Blev bjuden på lunch häromdagen av en god vän, käkade på Wongs och satt och snackade skit en stund. Var riktigt trevligt eftersom denna goda vän är så lätt att prata med, lyssna på och anförtro saker!

Idag blir det inte mycket gjort, har precis varit nere på kontoret och fixat allt inför morgondagens jobb så nu ska det vara klart. Ska ta mig en sväng upp på stan för att köpa nya smycken till näsan, sen till Ica för att handla lite gott inför ikväll. Sen evetuellt ta en svängom med dammsugaren, men det får vi se om jag känner för sen.

Är duktig och kör på bandet som vanligt också, börjat komma igång med det igen. Så nu går jag två dagar och vilar en, två dagar och vilar en osv. Det funkar för mig och då får det vara så helt enkelt, ska väl försöka mig på ett gymkort här nån gång i framtiden men det får bli när jag får mer pengar.

Nu var det upp på stan som gällde!

Inga kommentarer: