lördag, augusti 11, 2012

Igår

Sitter på ett hotellrum och är nanny just nu, inte så spännande men det ger ju pengar. 
Blev att jag dammsög igår efter min korta stadstur där det blev lite mer är bara nässmycken inhandlat! Ajabaja Ella! 
Affären som sålde mina förra nässmycken verkar lägga ner och hade stor rea! Men de hade inga nässmycken kvar tyvärr, så jag fick gå till en annan affär som hade ännu fler att välja på. Det var lite rea där med så det blev fem stycken nässmycken! Så nu har jag lite att välja på. Var inne på H&M också och där hade de såklart 10% rabatt för medlemmar så jag kunde inte låta bli att köpa två par örhängen! Sen blev det lite godis också, det var ju trots allt fredag! 
Spelade yatzy och kollade på handboll på kvällen och hade det allmänt mysigt. Hade dock svårt att somna pga en massa funderingar, somnade inte förrän vid tre. Hade tur och hade en Wordfeudvän som inte heller kunde somna, så vi underhöll varandra en stund. 
Idag har jag bara jobbat och sovit middag och ätit mat, var lite lagom trött sådär. 

Putsade även vardagsrumsfönstrena igår, det var välbehövligt så det var skönt att få det gjort. 

I morgon ska jag följa med Jenny och börja städa i hennes pappas gamla hus, skönt att starta igång lite innan skolan börjar så det inte blir en total chock när allvaret drar igång. 

Nu ska jag återgå till Wordfeud, filmen på trean och att vänta på att föräldrarna kommer hem. 

Inga kommentarer: