söndag, september 24, 2006

Dumpat

Träffade på en hel del folk ute på krogen igår. Även sånna som jag inte trodde skulle hälsa på mig gjorde det. Även J var ute igår och skickade massa sms som vanligt. Tror jag dumpade honom rätt bra, och kanske inte speciellt snällt.

Först var det förfest hos Lena och Jacob, sen drog vi ut på krogen där vi träffade Anders och Jörgen. Hade askul hela kvällen! Fick skjuts hem av snälla Mattias, åkte hem till honom först. Men sen kände jag att jag mådde illa och bara ville hem. Så han var världens snällaste och körde hem mig. När jag väl klev ur bilen så hann jag gå 20 meter kanske innan jag spydde upp pizzan jag ätit. Så jag la en pizza bokstavligt talat. *Usch* Men tror att Mattias slapp se eländet iaf!

Idag har jag inte gjort många knop. Har sovit, ätit chips och druckit cola hela dagen. Är fortfarande seg och kommer antagligen inte kunna somna ikväll.
Så håller jag på att bli sjuk också, haft ont i halsen och hostat hela dagen.

Så för att sammanfatta gårdagen; Askul!!

Inga kommentarer: