tisdag, september 19, 2006

En lista igen



En liten lista jag snott från Lenisen.




Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Tror faktist inte de.

Vilken årstid tycker du bäst om? Hösten och våren

Brukar du sjunga i duschen? Det händer

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll, friidrott

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men attraktion vid första ögonkastet

Vad är viktigast för dig? Vänner, familj, tak över huvudet

Laddar du hem musik och film från internet? Nej, inte så mycket.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala av föräldrar och en del vänners lån. Köpa en lägenhet.

Vad är det bästa med julafton? Att jag får umgås med föräldrar och syster, annars är den överskattad.

Tänker du mycket på ditt utseende? Lite till och från, beror på situationer och så.

Vad får dig att slappna av? Musik, massage och när någon kliar mig på ryggen

Tänker du ofta på sex? Jo, rätt ofta I belive.

Är du skyldig någon pengar? För tillfället är de bara min syster jag är skyldig pengar.

Är du mörkrädd? Absolut utan tvekan JA

Vilken färg är snyggast? Det varierar, är inne på rött och blått just nu

Tycker du matte är svårt? Jaa, vissa delar av den. Hatar matte

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Knappast!

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar, makt, något mer?

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? tjaa, runt 9-10-11 nånstans.

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Inte så många, mor o far kanske. En och annan kudde har fått veta också

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej

Har du piercing? Två stycken, naveln och näsan.

Bråkar du och dina syskon ofta? Inte så mycket nuförtiden, värre när vi bodde under samma tak.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mina föräldrar

Läser du ofta böcker? Jätteofta, håller på i fyra stycken just nu.

Vad föredrar du för sorts filmer? Beror på humöret.

Vad slösar du mest pengar på? Räkningar och shopping

Vill du gifta dig? Jag vet inte

Vill du ha barn? Nån gång.

Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? CSI, Desperate Housewives, Fotbollsfruar mfl

Vilka länder har du varit i? Danmark, Finland, Spanien, Grekland, Turkiet.

Vilka husdjur har du haft? Hundar, katter, höns (eller ja, mor och far hade dem, men bodde där då)

Är du bra på att laga mat? Inte speciellt

Var badar du helst? Ett stort salt hav nånstans, annars brukar Helenas badkar funka rätt bra.

Vad dricker du för alkohol? Helst vin, cider eller någon god drink. Absolut inte öl, usch!

Vad använder du för droger? Inga alls!

Vilka djur är du mest rädd för? Stora spindlar

Vad tycker du om monarkin? Har ingen direkt åsikt om den

Vilka språk kan du? Svenska, engelska, sen nåt enstaka ord här och där på andra språk.

Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nja, har stukat min fot två gånger och ramlat ner från en hög höjd när jag var liten.

Vilken kändis är hetast? Josh Holloway, Johnny Depp, Scarlett Johansson

Vad har du för klädstil? Tajt, urringat, jeans, bitchigt, bekvämt, obekvämt. Har väl ingen specifik sådan direkt.

Är du flygrädd? Nja, är lite småskraj när vi startar, lyfter, landar, hamnar i luftgropar, svänger. Okej jag ÄR det.

Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Riktigt bra!

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, mineralvatten eller iskall cola

Vilken är din favoritglass? Kulglass, mjukglass och Magnum Strawberry Vision

Tror du på ett liv efter döden? Jag vet faktist inte, föredrar att inte tänka så mycket på det.

Vilket kaffe sörplar du helst? Inget alls, usch!

Vilket mobilmärke föredrar du? Samsung, Ericson

Vill du gå ner i vikt? Nej, men bli lite fastare och få bättre kondition.

Vad har du för personlighet? brukar få höra att jag är bitchig, iskall, omtänksam, cynisk

Har du varit deprimerad? Japp, och är lite fortfarande

Tycker du om sushi? Nej tack.

Tror du på livslång kärlek? Jadå!

Vad äter du helst när du ser på film? Chips, godis.

Lever dina föräldrar tillsammans? Japp, och har gjort det i bortåt 25-28 år nånstans

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nja, tror inte de.

Har du tandläkarskräck? Jo, det har jag. Jag går dock dit. Men ytterst motvilligt

Har du någongång haft självmordstankar? Ja

Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Beror på veckodag och humör, men mer kväll än morgon

Biter du på naglarna? Nej, gör jag icke

Är du beroende av något? Internet och vänner

Vilka internetsidor besöker du varje dag? Lunar, Jennys och Lenas blogg, Helenas blogg, äh titta i min länklista.

Hur ofta motionerar du? Till och från, men borde göra de oftare

Inga kommentarer: