söndag, september 10, 2006

Idioti

Vi hade riktigt kul igår!

Ända till en idiot/skinnskalle/nazist/rasist/gubbjävel kom och sabbade drygt en timme för alla där.
Jag vet inte ens om han var bjuden. Han höll på att lappa till både mig och Lena då vi blev så jävla förbannade på honom när han gick på mig hela tiden och krävde att jag skulle förklara saker som JAG ansåg inte behövde en förklaring.
Jag gick iväg från rummet vi var i (fråga mig inte varför jag ens började prata med honom) för att han skulle sluta attackera mig verbalt och jag sa att det inte spelade någon roll vad jag sa. Han följde efter mig såklart.

Och eftersom han är en idiot/har en pyttekuk/är mentalt störd och inte kan stå för sina åsikter, så kunde inte han förklara vad som var så bra med nazism, antagligen för att han är efterbliven. Stackars hans mamma.

När Lena blandade sig i diskussionen så sa han "du pratar inte, du ska räcka upp handen när du pratar". Jag har aldrig sett Lena så arg och hon röt ifrån rejält och sa att hon pratar precis när hon vill.
Sen frågade han om vi var lesbiska, vi sa att det kvittar väl, det har ingenting med saken att göra men att det kanske vi var. Då var de ju klart vi var dumma i huvudet.

Började efter en stund racka ner på att jag var både tatuerad och lesbisk (ska den säga, bara en idiot kan ha så fula saker som han hade intatuerade). Jag var så jävla förbannad att jag stortjöt och gick därifrån, annars hade jag säkert lappat till det jävla äckliga fanskapet.
Jag halvsprang ut från lokalen och kallade honom dum i huvudet (tror jag), tror även att han följde efter mig men jag sket i det, någon hindrade honom uppenbarligen.

Jag gick bort och ställde mig bakom några buskar och var förbannad och ledsen, tack och lov kom David till min räddning och tröstade mig och efter en stund kom Lena.


Jag vet inte vad som hände den äckliga idioten sen och jag kunde inte bry mig mindre. Han gick ut och pratade högljutt om att "tatuerad och lesbisk, inte undra på att hon var dum i huvudet." Haha, ja, precis så sa han. Han lär nog aldrig fatta nånting här i livet kan jag tänka.
Han kom inte tillbaka in sen, eller han var inne en snabbis i köket men sen gick han ut, ingen, utom hon som höll festen, ville ha honom kvar där.

Under hela tiden han stod och skrek på mig och tryckte upp sitt fula ansikte mot mig sitter det en kille och ber MIG vara tyst! Jag må ha gjort situationen värre, men ingen säger åt mig att vara tyst när en idiot står och spyr massa skitsnack på mig. Det enda han gjorde mot honom var att hålla en hand på hans arm. Han kunde ha sagt till honom istället, men han var väl rädd för idioten.

Jag förstår inte henne som hade festen, varför ville hon ha kvar en idiot som bara förolämpade hennes gäster?

Han fick dock sitt straff sen, han spydde och däckade.
Han kommer få sitt karmastraff någon dag, jag hoppas den dagen kommer snart bara..



(jag må få karmastraff för detta inlägg, men när det gäller idioter har jag ingenting till övers)

Inga kommentarer: