fredag, september 29, 2006

Snygga skor

Gick på stan med Catta idag (min gamla chef, för er som inte vet vem de är).
Råkade köpa en snygg tröja på uppmuntran av Catta, hittade även ett par toksnygga skor på rea. Men som (o)tur var så hade jag inga pengar på kontot och sen fanns dom inte i min storlek.
Visst är dom snygga? Ska väl åka till Marieberg nån dag och titta om dom finns där, dom var så jävla snygga!!
Catta handlade loss på en massa saker, som sagt. Tur att jag inte hade så mycket pengar!

En flicka kan inte ha för mycket väskor och skor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också köpt nya skor. Vi måste ut och "snygga oss" när du köpt dina! :P Tror jag såg dem på Marieberg idag faktiskt. Får hoppas de har din storlek bara. :) Och nej, en flicka kan verkligen inte ha för mkt skor eller väskor.