fredag, september 01, 2006

Jennyhäng och utskällning

Jennyhäng idag, ska bli mycket trevligt! =) Längesen vi hängde bara hon och jag (och vinet)

Idag har varit en skitdag, första som hände på morgonen var att jag fick en utskällning för att jag varit sjuk så mycket och för att jag tog semester och för att jag ringde bara EN dag innan jag skulle ta semester....
Jag blev så arg att jag stod med tårar i ögonen!
I ren protest så satt jag bara av tiden på stället idag, ingen sa åt mig att göra nåt för dom märkte väl hur ilsk/ledsen jag var.

Han bad om ursäkt sen. Men de gjorde inte saken bättre. Han satt i sin minibuss, vevade ner rutan och började med att säga "Tomas sa att du var lite ledsen.." Jag höll på att lappa till gubbfan! Han bad om ursäkt och frågade om allt var bra sen, jag svarade typ "jaja, visst.." sen började han prata om annat. Dumhuvudet tror jag glömmer så lätt. Icke. Inget jobb för mig på hela dagen mao, jag satt på en bänk och smsade med en massa människor istället.

Inga kommentarer: