söndag, september 10, 2006

Ensam

Jag känner mig så otroligt ensam. Jag vet inte varför, för jag är egentligen inte ensam. Men jag somnar själv, jag vaknar själv. Jag åker till praktiken själv, jag är där själv, jag kommer hem själv, jag äter själv, jag går och lägger mig själv...
Och jag träffar hela tiden människor som vill ha förhållanden och skit, men de klickar aldrig med dem. Och dom de klickar med så blir det inget, såklart..

Jag vet inte vad jag ska göra åt den längre, för de spelar ingen roll hur många människor jag har i mitt liv, jag känner mig förbannat ensam ändå.
Jag kommer väl på nån lösning nån dag. Jag vill bara att den dagen ska vara idag..

1 kommentar:

Anonym sa...

vet inte hur jag hittade hit ijen men tråkigt hade jag... låter som det går uppåt för dig :\ (trots den otroliga ironi och dumma humor jag besitter så kan jag inte förmå mig att skriva nå cyniskt här) Get better...