fredag, april 13, 2007

acceptabelt?

Har inte orkat skriva nåt på ett par dagar, har lyckats somna tidigt nästan varje dag. Inte så svårt kanske.

Nu är iaf min cykel hel igen så jag kan cykla till jobbet, hur skönt som helst! =) Tar typ 6-7 minuter.

Har tagit samtal på jobbet, går asbra tycker jag, även om jag inte kommer ihåg alla sökvägar så. Men det ger sig med tiden gissar jag på. Fick iaf godkänt på slutprovet, får väl se om de är acceptabelt när de går igenom dem på måndag. Snart får jag sitta själv och ta samtal, även om jag redan tagit några själv när de gått på toa och sånt. Jag är nog snart redo, lite finputsning som jag behöver göra bara.

Fick sitta framför Lena idag, skoj att se henne in action. Vi är rätt lika när vi pratar i telefon, båda sitter och pratar för sig själv när man har tråkigt på jobbet. Jag har gjort det ända från början av min karriär inom telekombranschen. Men har nog blivit mer och mer på sistone.

Nej, ska sluta med mitt svammel nu och glo på tv eller nåt.

Puss

Inga kommentarer: