måndag, april 16, 2007

Jobba

Helt okej dag, börjar få in saker mer och mer o skallen nu. Är nog nästan redo att ta egna samtal, alltså helt egna utan att någon sitter bredvid och lyssnar. Får se om jag får göra så imorrn, ska ju jobba på onsdag så det måste jag ju få göra. Ska ju sitta i trafik från 8.30 i morgon så nån gång under dagen bör jag få det.

Annars händer de inte så mkt, var ute i helgen (som vanligt) med Jörgen, P.K, Anders och Jenny (som var med typ i 5 minuter). Hånglade med två olika pojkar under kvällen, tror jag lyckades hålla dem från att se varandra. Eller iaf att de inte såg när jag hånglade med den andra.
Jag var dock hemma vid 1 tiden och sov själv.

Nu till helgen ska jag jobba och inte gå ut, ja jag vet otroligt men sant.. bla bla bla..

Hmm, börjar få vissa tankar om en del i min omgivning. Nej, inte någon av er brudar. Vi får väl se, knappast något seriöst involverat men. Ja, jag är en hemsk människa som tänker så. Men tänka får man, göra är en helt annan sak. (Jag berättar någon annan gång nyfikna Helena, så ingen idé att du ringer om det.)

Det här inlägget tog väl 30 minuter att skriva, så ska inte sitta och försöka mer.

Puss

Inga kommentarer: