fredag, april 06, 2007

Snodde en lista från Jennysen

1.Vilken svordom använder du mest?
Men va faan, jävla skit, fitthår.. osv osv
2. Äger du en iPod?
Nej, min mobil duger bra.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
I veckan är det 7.15, annars ingen alls.
4. Hur många resväskor äger du?
Ingen, lånar av mor och far då jag inte reser så värst ofta.
5. Använder du flip-floppar?
Nej, bara när jag ska till tvättstugan och gå ut på balkongen.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA Ekershallen blir det oftast, men kommer jag handla i min affär när den öppnar igen.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Lika roligt båda två ibland.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Vet inte riktigt faktist.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Kompis tror jag..
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Absolut.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, gjorde de för typ två år sen, men inte nu!
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har massa i min playlist på datorn. I bilen är det en blandskiva.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Panic! At the disco
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Tror det. Men tänker knappast skriva den här.
16. När var senast någon stötte på dig?
Jadu, folk stöter på mig lite allt som oftast.
17. Vad åt du till middag senast?
Mc Donalds
18 Använder du huvtröjor?
Japp, äger massor av sådana.
19. Kan du vissla?
Ja, men de låter inte speciellt vackert.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Helena.

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?
Berg- och dalbanan är toppen!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Tror? Jag vet att dom gör det.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
019.
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Lätt! Gör det fortfarande.
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum?
Marieberg är ju en bit till, men inte så långt till de på stan.
26. Hur många syskon har du?
En syster
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Kan inte alla repliker, men de finns väl en del man kan ett par stycken till.
29. Äger du några popband t-shirts?
Nej, vet inte om jag ens gjort det.
30. När flög du senast?
Augusti, till och från Turkiet.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
2 och en halv.
32. Läser du för skojs skull?
Självklart!
33. Pratar du några andra språk?
Ja, engelska iaf.
34. Diskar du din egen disk?
Är ju så illa tvungen till det.
35. Har du gråtit offentligt?
Japp
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär. Men vill ha en laptop.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte jämt, men ibland.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tänkte pierca öronen, sen vill jag ha en i en av boobsen, men vi får väl se.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inget tvång, trevligt att dela också.

40. Kan du kasta macka?
Bara på sommaren.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men vore trevligt att åka dit.
42. Vad har du med dig in på bion?
Godis och sällskap.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Jag kommer inte ihåg faktist.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Lite svårt när jag inte har någon speciell religion själv
45. Vad har du för väder?
Sol och vår!
46. Har du en blogg?
Ja, du läser den.
47. Vilka är ditt favoritämne på gymnasiet?
Hmm, engelska och svenska.
48. Gillar du att flyga?
Är lite flygrädd, men de är väl inge speciellt när man väl kommer upp.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, ärlighet.
50. När sov du senast på golvet?
Hmm, är väl ett par månader sen jag somnad epå golvet i hallen.
51. Vilken är din favoritdrink?
Någon söt.
52. Gillar du din boende-situation?
Ja, älskar min lägenhet. Men saknar badkar!
53. Vilken är din mammas hemstad?
Stockholm tror jag.
54. Din pappas hemstad?
Örebro.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 7 timmar.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade, men inte stressiga
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nope, jag var så tyst så.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Vinteräpplen direktplockade från trädet,
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26 om man räkar nästkommande.
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Stör mig så otroligt på det, kan vara riktigt avtändande om en kille inte kan stava!
62. Tror du på liv på andra planeter?
Lätt.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Dom som installerar bredbandet i markbacken.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror mer på ödet så, är upp till andra att avgöra.
65. Vad var det senaste du åt?
Mc Donaldsmat
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Av någon anledning så har det visat sig att de är killar jag kommer bäst överrens med, men allt beror ju på personligheten. Tjejer brukar hata mig.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom tyckte väl det var fint?
68. Gillar du senap?
Uschnej!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
GE MIG CHOKLAD!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Vet inte om jag skulle våga
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Kvinnorna i "Ogifta par
"
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej.
73. Tycker du om att krama folk?
Med rätt person så, ja.
72. Äger du en digitalkamera?
Nej, bara en kamera i mobilen.
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen alls tror jag.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på ärendet som personen hade.
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Blir ledsen av en del, men gråter inte till böcker i regel.
77. Vad är du allergisk mot?
Inget annat än puckon och sånna människor.
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ibland.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Inte en aning, men John skulle finnas med som andranamn, familjenamn typ.
80. Vad ska du göra när du skrivit svaret på detta?
Inte en aning, glo lite på tv innan jag sätter fart och fixar mig inför kvällen.

Inga kommentarer: