onsdag, april 18, 2007

Fniss och feghet

En rolig sak som hände på förfesten hos Jörgen i lördags;

Vi sitter och pysslar med mobilerna. Anders har fått tag på Jennys telefon och öppnar den, ser en bakgrundsbild och frågar "Vem är kräket?" och Jenny svarar då.. "Det är Jani, min pojkvän.." Anders påpekar då lite snällt att det var katten han undrade över. Jag fnissade halva kvällen åt det.

Jenny, du sa att det var okej att jag skrev om det. Om du har ändrat dig så lämna bara en kommentar så tar jag bort det ur inlägget. =)



För övrigt så jobbade jag idag, gick helt okej. Fick fråga lite om hjälp, men det får man ju alltid göra i början så de är ju lugnt. Men frågade inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra.
Dock fick vi höra igår att man måste fråga, "för vi kollar ju runt, och är de nån som inte frågar nåt så är de nåt som är galet, för att kan inte allt i början!"

Plus att jag fick en halv utskällning om att jag sa ifrån i något jag tyckte var galet.
En av utbildarna smög sig på mig bakifrån när jag tog ett samtal, jag blev då stressad när hon plötsligt tittade fram bredvid mig och sa vad jag skulle göra innan jag ens kommit så långt i mina sökningar. Ansåg att det bara var bortförklaringar jag kom med när jag sa som det var, jag sa nåt spydigt tillbaka tror jag, blev lite ilsk där ett tag.

Dock var den utbildaren inte vidare modig, så hon pratade med sin kollega och lät kollegan ta det med hela gruppen istället. Dom pekade inte ut någon, men jag kände "smygande utbildarens" ögon på mig under hela hennes kollegas tillrättavisning. Fegt och Trist.


Får lite sovmorgon i morgon i alla fall, börjar 9.45 och jobbar till 18. Får väl hoppas på att det går lika fort som det gjorde idag.

Nu: däcka i sängen.



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Du det hade jag glömt bort! Självklart får du ha kvar det. :D