söndag, april 01, 2007

Helgen

Riktigt nyttig dag idag.

Gick hem till Peter vid 12 tiden, sen var vi ute och gick i typ strax över en timme. Hur skönt som helst i det här fina vårvädret, var hur mycket folk som helst ute och gick. Vi tog gamla vanliga rundan bort till Alnängsbadet bredvid Svartån, otroligt fint längs den sträckan. Var och hämtade min cykel som jag lämnade hos Lena igår. Sen gick vi och köpte mat, jag var duktig och köpte kycklingsallad istället för pizza. Lite nyttig ska man väl vara!

Blev ju som sagt inte någon sitta hemmakväll igår, jag fick följa med Lena och hennes klassisar ut på krogen. Var kul i kanske 5 minuter sen blev det astråkigt. Gick till Björnstugan så de är kanske inte så konstigt att de blev tråkigt. Jag och Lena drog vid strax efter halv ett, gick till grillis och käkade och snackade. Jag var hemma och i säng strax innan tvåtiden. Har bilder och även filmade sekvenser från igår, får se när jag orkar ladda in dem.

Blev lite ilsk igår av olika anledningar, har ingen lust att gå in på det här. Men jag var måttligt glad på det.

I fredags var jag hos Henke och kollade film, såg nästan hela "The Departed". Har en liten bit kvar att kolla en annan gång.

I morgon börjar jag på nya jobbet, har ångest inför det som vanligt. Jag är inte gjord för att jobba tror jag, jag får ju bara ångest av det hela tiden. Har ju varit hur skönt som helst att gå hemma och lulla hela dagarna. Men men..

Nej, det var väl allt för den här gången.

Puss på er


Inga kommentarer: