fredag, april 06, 2007

Bilder

Nya bilder i min bilddagbok nu! =) Dom är från 21 mars och framåt.

Har nu gått en vecka på min utbildning för mitt nya jobb, än så länge verkar det vara helt okej. Mycket att lära sig dock. Men det sätter sig väl efter ett tag antar jag. Som med allt annat. =)
Var så jävla trött igår att jag la mig och läste vid 21, somnade 21.20 kanske och sov till 8.20 imorse. Hur skönt som helst att sova ut! 11 timmars sömn is the shit! Sov 1 timme till sen, men all sömn var välbehövlig kan jag säga, inte van att gå upp så tidigt som halv åtta på morgnarna.

Ikväll blir det partaj med Lena (och förhoppningsvis Jenny), ska bli trevligt!

Förresten så blir jag irriterad på folk som inte kan säga som det är, är de svårt att säga att du har någon där? Hmm, tydligen. Knappast så att jag skulle bry mig, inte direkt så att vi är ihop ju! Ja, pojkar alltså.


Nej, roa mig med lite annat nu.

Puss!

Inga kommentarer: