söndag, april 08, 2007

Motto: Ofokuserad och trött.

Det går en film på tv nu, jag orkar inte riktigt engagera mig i den. Det är en söt o okej film, men jag har sett den förut. Just nu kan jag inte fokusera på nånting, missade en tablett igår så det kan bero på det.
Ofokuserad och trött, tror det får bli mitt nya motto här i livet.

Jag hatar att missa tabletter, och jag hatar att upptäcka det jag gjorde idag som gjorde mig så ledsen. Det får mig helt ur balans, jag blir grinig och tvär. Som sagt, det är inget allvarligt, och berör ingen människa, men det var något som gjorde mig jätteledsen. Jag blir det hela tiden jag tänker på det.

Likadant det här med att folk inte vågar säga som det är, eller människor som dömer folk dom inte känner. Likadant med människor som säger att man ska acceptera alla och sen inte gör det själv.

Just nu skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och inte komma fram på ett halvår, eller tills människor fattar att jag ser igenom dom som om dom vore bitar av glas..

1 kommentar:

Anonym sa...

När man genomskådat någon och de fortsätter förneka, blir man inget annat än, riktigt sne... Klychigt, men ärlighet varar längst. Även om det är en halvkass ursäkt eller förklaring, går det mesta att förlåta. Men svårt att glömma när de fortsätter att ljuga en i rakt i ansiktet.. kvittar om det är en stor eller liten sak.

Har en sådan situation med en person jag såg som en vän.. vet inte hur man ska agera.

Gräva ner sig i ett hål känns som en bra ide då :) Hoppas veckan blir bra ändå!

(PS. Brukar läsa din blogg då o då, sen en tid tillbaks.. något inlägg jag fastna för då som jag inte kommer ihåg längre. Kul med bilddagbok.)