söndag, april 08, 2007

Grow up

Haft en ganska lugn helg. Var ute i fredags med Lena och Jenny, var inte speciellt kul ute men definitivt roligt på förfesten. Dock gick jag en massa plus på krogen när jag spelade, det var det roligaste som hände den kvällen så ni ser ju hur kul jag hade då.

Igår till idag satt jag hundvakt åt mina föräldrars vovve då dom var i stockholm. Föråt mig på godis igen och somnade strax efter tolv.

Idag blev jag ledsen, orkar inte skriva varför här. Ni som blir nyfikna får väl fråga på msn eller skicka ett mail. Men så värst skoj är de inte.

Så allt som allt har det varit en ganska händelselös helg.

Har iaf laddat in bilder från den sjätte och sjunde i min bilddagbok.


Jag är mucho irriterad på en kille som inte vågar säga som det är, eller snarare två stycken som inte vågar säga som det är. Jag blir så trött på sånt! Fattar ni inte att jag ser igenom er?

Är även trött på brudar som tror jag är ute efter deras pojkvänner, bara för att jag känner eller har känt dem en gång i tiden. Grow up! Bara för att din kille inte kan hålla kuken i styr så betyder inte det att JAG vill ha honom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äsch då.. Bilderna bearbetas.. :P nyfiken nu ju!