fredag, april 27, 2007

Coach

Har inte blivit så mycket skriva på sistone känner jag. Jobbar en hel del och har annat för mig, blir lätt så när man skaffar sig ett liv med jobb och nygamla sociala umgängen. =)

Har inte hänt så mycket heller, mest jobbat som sagt. Jobbat, sexat och sovit typ.


Fick beröm från min coach idag att jag var skitduktig och att det verkligen hördes att jag trivdes med jobbet. Alltid lika roligt att få höra sånna saker, tror jag växte en meter när jag fick höra det. =)

Imorgon blir det att jobba ihop med Lena, ska bli riktigt roligt faktist! Ser jag fram emot, var nästan det som fick mig att stå ut med hela kvällen ikväll.

Lyckades snika till mig alkohol från min mor när vi var på bolaget idag, passade då på att köpa en bag-in-box. California White eller vad det heter, funkar ju liksom. Så nu har jag både dricka till på lördag och till på valborg om det skulle bli något då.


Nej, lägga mig o läsa nu så jag kommer upp. Börjar ju 9.30 imorrn så.


Puss!

Inga kommentarer: