torsdag, mars 20, 2008

En lista

FLER ÄN FEM KOMPISAR: Japp
BRUNT ELLER BLONT HÅR: Blont
FÄRGAT HÅR: Ja, blonderat
NÅGRA SYSKON: Lillasyster Hanna
LINSER ELLER GLASÖGON: Ingendera
JOBBAT PÅ EN BAR ELLER RESTAURANG: Nope
MYCKET PENGAR:Vilket skämta, nej!
NÅGON POJKVÄN: Jag vet inte faktist,men jag har en relation
NÅGON FLICKVÄN: Många vänner som är flickor
ÄTSTÖRNINGAR: Nej.
NÅGON FAVORITLÅT: Daughtry - It´s not over
GJORT NÅGOT FÖR ATT HJÄLPA NÅGON IDAG: Bara hjälpt mig själv idag.
NÅGON RIKTIG BUNDIS: Joda.
EN EGEN LÄGENHET: Jajjemen
DUSCHAT IDAG: Nej, men tvättat håret
NÅGRA FRITIDSINTRESSEN: Läsa, festa, umgås med mina vänner och Dan
NÅGON SJUKDOM: depression är väl klassat som en sjukdom, förutom den? Ingen.
NÅGON RIKTIG FIENDE: Inte vad jag vet iaf.
INTERNET HEMMA: Absolut
EN MOBIL: SonyEricson w810i
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Problem, jag har inte problem, men andra har problem.
NÅGON KÄNDIS I SLÄKTEN: Naj.
EN KOMPIS DU EGENTLIGEN INTE TYCKER OM: Nej, då skulle jag väl inte umgås med den?
EN BÖGKOMPIS: Jag ser personen, inte "straight eller gay"
EN BRA LÄRARE/CHEF: Catta i mitt hjärta!
NÅGON/NÅGRA KOMPISAR SOM KNARKAR: Nepp
NÅGON FAVORITKÄNDIS: Scarlett Johansson

Inga kommentarer: