tisdag, mars 11, 2008

Telefonlista

Ta fram din mobil, gå in i telefonboken:

Har du kysst nummer 7?
-Det är Camilla, så de har jag säkert nån gång på fyllan.

Brukar du hänga med nummer 19?
-Systers fästman. Vill inte påstå att jag hänger värst mkt med honom.

Gillar du nummer 26?
-Japp, min systers plats i telefonboken.

Är 15 din bästis?
-Nej, de är min gamla chef på eniro.

Älskar du nr 10?
-Nja, tycker om iaf. Min gamla chef på transcom.

Är nr 20 bra?
-Mjo, han duger väl. Freddie

Har du träffat nr 9 i veckan?
-Nej, ytterligare ett nummer till chefen på transcom

Har nr 16 gått i samma klass som du?
-
Nej, de är min farfar.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
- Vet inte om min gamla chef på hotellet har de faktist.

1 kommentar:

Lena o Jacob sa...

Mee, har du bara nummer till gamla chefer eller? .. jaja.