fredag, mars 14, 2008

Jävla förbannade idioter

JAG HATAR AKASSAN!!!!!!!

Dom har fått in mina intyg, men kan inte göra nåt. JAG MÅSTE KOMPLETTERA!
Nu ska ni få höra en historia på hur man kan krångla till det ännui mer... EN BEKANT måste SKRIVA PÅ kopiorna med namn, personnummer och telenummer som BEVIS på ATT DE ÄR ÄKTA!
Hade nåt av de jävla asen sagt nånting från början så hade jag givetvis fixat det. Men jag har ALDRIG behövt göra så förut, så varför nu helt plötsligt?? Hade jag velat fiffla med dem så är de väl inte så jävla svårt att få en kompis att skriva på dem ändå. Fast inte för att jag vet varför jag skulle fiffla med dem överhuvudtaget!! IDIOTER!!!!

Så inga pengar nästa vecka heller antagligen. Hur fan ska jag kunna betala mina räkningar hade ni tänkt????? Mina föräldrar är knappast gjorda av pengar!!

Inga kommentarer: