lördag, mars 15, 2008

Lugn och härj

Blev lite lugnare igår när jag kommit hem till Dan, han har förmågan att få en lugn.
Dock ringde hans ex och härjade som vanligt, men de är bara att skratta åt hur människor kan bete sig för att förstöra för andra. Jag hyser ingen förhoppning om att hon kommer sluta med det snart, men jag kan stå ut så. Plus att Dan har blivit starkare och säger ifrån ordentligt nu, så det gör att jag vill stanna hos honom.

Nu ska jag snart upp på stan och handla lite kläder åt/med Peter och till bolaget för att handla åt mig o Linda. Ska nämligen kolla på melodifestival ikväll jag, Dan och hon, och eventuellt några av hennes kompisar, får se hur de blir.

Nej, om jag ska ringa Peter och stressa på honom lite så jag hinner hem till Dan o plocka undan lite innan han kommer hem från fisket.

Inga kommentarer: