söndag, mars 30, 2008

Lördagkväll

Igårkväll var en bra kväll fram till typ halv nio tiden, det var då jag och Dan började tjafsa en del. Fick lite paus från det när jag åkte hem till Lindas kompis en sväng på förfest, men sen blev jag för trött och åkte tillbaka till Dan när de skulle ut på krogen.
Väl här blev det tjafs igen, vi blev sams, men tog diskussioner som vi kanske inte borde tagit berusade.
Som jag skrev i inlägget i natt så avslöjade jag en del saker för honom, och en del listade han ut själv. Vi kom nog varandra lite närmre, han avslöjade det mesta om sig och sina tvivel. Han vet bara en bråkdel om mig.

Vi får se hur det är när han kommer hem, han är iväg och fiskar idag. Själv har jag spenderat dagen i soffan och läst och kollat på tv, riktigt skönt när man är helt trött i både kropp och själ.
Ska ta ett bad sen tänkte jag, om jag orkar skura badkaret.

Ont i halsen har jag också, kul värre. Har säkert fått nånting av ungarna på förskolan, skulle inte bli förvånad kan jag säga.

Nej, återgå till tvn nu tror jag..

Inga kommentarer: