söndag, mars 02, 2008

Lördag

Melodifestival igår med Dan och Lena, var en någorlunda trevlig kväll när även Dan var social.
Den enda låt jag gillade var typ Linda Bengtzings låt, men vete sjutton om man vill skicka den till stora Eurovision.

Sen blev det Strömpis där vi mötte upp Jörgen, Ola och Anders. Dan drog rätt omgående därifrån utan att ge det en chans, men vi andra blev kvar lite längre iaf. Jag och Lena drog vid typ tolv tiden och åkte tjugo över tolv bussen hem, fick där en sightseeingtur runt i rondellen vid sjukhuset tack vare en knasig busschaufför.
Drog så tidigt för att vare sig jag eller Lena hade värst kul, plus att jag inte mådde så jävla bra.
Kom hem iaf, käkade pizza och somnade väl ett par timmar senare.

Lite halvtrasslig kväll pga vissa orsaker, ska ta upp dem vid tillfälle. Men kan ju säga att Jörgen och Anders blev lite griniga, och med all rätt tycker jag. Men får väl hoppas det är överspelat till nästa gång, eller det är ju det. Men ändå.



Jag är inge bakis idag iaf, blev inte så berusad igår så de är skönt. Men jag är trött som tusan, har dock bara sovit 2 timmar nu på dagen så jag ska väl förhoppningsvis komma upp i tid för anställningsintervjun imorrn.

Råkade tappa datorn i golvet för en stund sen när jag skulle ställa upp den på bordet, så nu funkar mellanslag lite som den känner för.


Jaja, ska ta och äta lite nu tror jag.

Inga kommentarer: