söndag, mars 16, 2008

Trevlig

Var en riktigt trevlig kväll igår med Linda och Dan.
Jag och Dan satt uppe halva natten efter att Linda gått hem, drack vin, öl, lyssnade på musik och pratade. Både riktigt intressant och mysigt faktist! Fick reda på lite saker som jag säkert redan anat, men skönt o höra det också. Ju mer jag lär känna honom, desto intressantare blir han i mina ögon!

Idag har jag inte gjort mycket. Plockat ut lite ur vardagsrummet efter igårkväll. Sen kom pappa och hämtade upp mig så jag fick komma ut till föräldrarna och äta lite älgstek o potatis, det satt inte helt fel måste jag få säga.
Ska få mat här ikväll, Dan skulle visst laga till något sa han.
Syster var snäll och körde hem mig till mig först så jag fick mata kissekottarna lite snabbt, sen körde dom mig hit till Dan. Så nu väntar jag på att han ska fiska klart o roar mig undertiden med att titta på tv och surfa.

Nej, ska återgå till filmen.

Inga kommentarer: