tisdag, mars 25, 2008

Uppdatering

Har inte skrivit på länge nu igen. Blir så när jag inte är hemma.

Har haft en bra påsk iaf, träffat Dans dotter och hans föräldrar på påskafton. Gick hur smidigt som helst! Skönt att få det överstökat. Men nu har härjet börjat precis som förutsett, men får hoppas hon lugnar ner sig och lever sitt eget liv snart.
Annars gjorde jag inte mycket i påsk, gick ut på krogen i lördags. Lyckades med konststycket att bli lite osams med Jörgen, men det löser sig väl snart.

Var min första dag på förskolan idag, hur kul som helst! Säger jag nu i alla fall, hoppas bara jag tycker det efter en heldag imorgon. Jobbade bara 7 till 14 idag, kan ju säga att jag var lite lagom trött när jag pallrade mig upp vid kvart över sex imorse.
Men får lite sovmorgon i morgon iaf, börjar 8.30 och jobbar till 17, får se om jag pallar med det.

Nej, nu låter det som att Dan är klar i duschen så jag ska avsluta detta.

Tjingeling

Inga kommentarer: