måndag, oktober 06, 2008

Antibiotika

Har varit en helt okej helg.

Var hemma i fredags och myste med Dan. Sen i lördags blev det utgång med ligan! Var riktigt kul, ända till Lena blev sur som ättika, av okänd anledning, och vägrade gå in på Harrys. Haha, NEJ Lena, du drog inte ner oss andra!! Iaf inte mig. Vi gick till hålet i väggen, köpte mat och gick hem till Peter och åt. Väl där insåg jag att jag tappat mitt bankomatkort, så det var bara att gå till stället där vi stannat för att kissa, och där låg både körkort och bankomatkort. Var skönt att inte gå ut på krogen iaf, skönt o komma hem ganska tidigt.

Var inte hemma så sent skönt nog. Men somnade inte förrän sent.

Igår blev det lugnt, mys och tv typ.

Idag var jag på läkarbesök, jag har fått urinvägsinfektion igen. Hade det senast i april, så det var väl dags nu igen. Hade nästan räknat med det, efter att jag suttit på kalla lastbilsflak och kalla släpvagnar när jag jobbat.
Så nu är det antibiotikakur i 3 dagar som gäller för mig.

Imorgon ska jag umgås med Nea-bus eftersom Dan ska jobba på sporting, ska bli mysigt då man inte träffat henne på över en vecka. Nåt skoj ska vi nog se till att hitta på.

Nej, nu ska jag mysa med kissekatterna en stund, kanske sova lite också.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Att dricka surt ska vara bra mot uvi, typ citronvatten. Eller gamla hederliga tranbärsdrickat men det är dyrt.

Anonym sa...

Jo, jag vet att sånt är bra. äppelcidervinäger i vatten ska också funka. Har man haft uvi sen man är liten så.. =P Men tack för tipsen!