torsdag, oktober 02, 2008

Halv åtta

Gick upp vid halv åtta idag, helt självmant. Insåg att det var ingen idé att försöka sova längre då jag redan vaknat en gång vid halv sex och varit superpigg. Gick upp och satte mig vid datorn.

Åkte hem till Dan vid 10 tiden, hängde där till han skulle iväg o fiska. Sen åkte jag hem.

Har städat lite idag iaf, dammsugit och plockat undan. Borde diska också, får se om jag tar tag i det sen. Vi ska ju städa hemma hos Dan imorrn också, eller det blir väl jag som gör det mesta och han diskar. Men det funkar det med.

Imorrn blir det stan med Lena också, måste hitta ett par jeans då mina två jag äger håller på att gå sönder. Plus ett par nya gympadojor då mina sjunger på sista versen nu.
Ska se till att tvätta imorrn med.

På lördag blir det som sagt utgång med ett helt gäng, får se när, var och hur.

Nej, ska väl glo på tv eller plocka lite till, eller sätta in papper i pärmar kanske.

Inga kommentarer: