måndag, oktober 27, 2008

Ingen rubrik

Fick i eftermiddags reda på att min gammelmormor dog i fredags, inte så oväntat då hon var 99. Har inte haft kontakt med henne på flera år, vet inte om jag saknat det faktist.
Dock känns det ändå lite hårt att veta att hon är död, det var ju ändå min gammelmormor som jag var med när jag var liten. Som jag iaf kände ett tag.

Vet inte riktigt hur jag ska känna inför det faktum att hon inte finns mer, för vi har ändå inte haft kontakt på en massa år.

Ja, livet är bra underligt ibland.


Ska få gå igenom hennes saker någon dag när min mormor (som jag för övrigt inte heller haft någon kontakt med på flera år) har tid och lust med det. Hon hade en svan gjord av glas som stod på en spegel som jag älskade när jag var liten, gick alltid och tittade på den och suktade efter den dag jag skulle få ta på den. Får hoppas den är kvar bara.

Ska sova hemma i natt, känner att jag behöver få sova ut då jag inte sovit ordentligt på snart en vecka då en viss liten dam vägrar sova på nätterna. Inte så kul när jag är sjuk.
Sitter här med feber och huvudvärk och känner mig allmänt uschlig.


Nej, återgå till tvn nu när han nattar nea.

Inga kommentarer: