fredag, oktober 03, 2008

Shop til you drop

Gick upp supertidigt imorse, vaknade vid strax runt 8 och kunde inte somna om, Dan likaså. Så klockan halv nio satt vi och åt frukost.

Igår kväll blev det Supershoppingkväll på marieberg med Lena, blev lite besviken på utbudet. Men hittade en varm och skön tröja som jag slog till på, var ju trots allt 20% rabatt. Sen blev det lite lyckopåsar på Ur & Penn, fick en massa joks som jag aldrig kommer använda och kommer ge till Dans syskonbarn. Några armband och nåt halsband som man kan använda fanns det iaf.
Skulle ha köpt byxor och gympadojor igår, men hittade inga.

Gick på stan idag, återigen med Lena, och handlade lite till. Idag hittade jag ett par byxor som behöver sys upp, plus et par gympadojor! Sen blev det visst ett par örhängen och lite ögonskugga men kändes som bra köp dock. Sen åt vi lite på Rosalis också. Promenerade både upp på stan och hem.

Har städat här hos Dan idag, plockat undan, torkat av, dammsugit och diskat. Gick rätt fort när vi satte fart. Blir myskväll med Dan, chips och cola.

Imorgon blir det utgång med Lena, kanske Peter och kanske Dan. Ska bli riktigt skoj!!


Jajust, nu har jag knallrött hår igen! Jag är supernöjd! Tack Lena för hjälpen.


Inga kommentarer: