tisdag, oktober 14, 2008

Tråk

Har tråkigt tråkigt tråkigt.

Inte haft så mycket att göra idag, Dan är o fiskar som vanligt och jag är hemma.
Dock har jag gått en promenad på ungefär 40 minuter, himla skönt i det här vädret. Måste hålla i det här bara. Dan drar ju hem chips och läsk, och jag har ingen förmåga att säga nej. =P Eller, jag kan men när det ligger där och ser så gott ut så kan man ju inte låta bli att ta en smakbit!

Nej, om jag skulle ta och baka en äpplepaj ikväll, blev ju rätt populärt sist när jag och Nea bakade en. Hmm, får se sen.

Nu ska jag kolla på 70´s show.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Kan du inte följa med han och fiska? Det är ju mysigt. Jag fiskade jämt som liten och så tar jag gärna fisken ni får (om den är något att ha) för en tjuga eller så.. Haha!

Anonym sa...

haha, sitta i en båt, mitt ute på en sjö i 5-6 timmar. Nej tack! =) Men kan be honom ta med hem nån gång.. bara säga till.. =D