måndag, oktober 13, 2008

Tjolahopp

Var riktigt skoj med Linda i lördags! Jörgen fick tillbaka sin cykel som stått här i två månader och mitt sällskap hem blev två korvar med mos. =) Nu blir det nog lugnt iaf en helg eller två, har inte råd och lust med annat.

I söndags blev det väldigt lugnt, sov en massa och så kom Dan hem! Längtade efter honom när han var borta, även fast det bara var fredag till söndag.

Idag har jag inte gjort mycket, vaknat, gått upp, åkt hem till missarna (som jag för övrigt sitter och myser med nu). Ligger allihop i soffan!
Sen har jag varit iväg och fått papper påskrivna och postat det så jag kan få lite pengar även denna månad. Ska väl vara fan om jag får tillbaka papprena ännu en månad.

Har även pratat med läkare om att trappa ner på tabletterna jag äter, hon var väldigt trevlig och förstående. Hon erkände också att hon inte var så mycket erfarenhet av det här med nedtrappningar, men hon gav mig ett bra förslag på hur jag kunde göra.
Sällan man träffar på så medkännande läkare, sällan någon förstår en.
Kändes skönt iaf.

Nu ska jag återgå till att försöka hitta nåt bra på tv.

Inga kommentarer: