fredag, oktober 31, 2008

Julklapp till syster

Har förresten köpt en julklapp till syster nu också. En sak som jag vet att hon letade efter för ett tag sen, vet inte om hon vill ha det längre, men alltid bra o ha så.

Nu är jag nästan färdigstädad här hemma. Har diskat och torkat av alla ytor i köket, satt in alla papper i min pärm och torkat av lite i badrummet.
Nu återstår det bara dammsugning, ställa in disk och byta i kattlådan sen är allting klart!


Sitter och väntar på att Dan ska höra av sig så jag kan hämta upp honom och åka hem till honom och gå och sova, så det kan bli imorgon! Så jag kan få vila min bankande skalle, har märkt att jag går och biter ihop käkarna så att det gör ont upp i huvudet.

Kommer garanterat få dagen att gå imorrn, ska dammsuga som sagt, torka av bord o lägga på duk. Sen är det dusch, blandning av bål, val av kläder och sen allt från det. Hoppas på att det ska bli kul iaf!


Nej, nu ska jag fortsätta gosa med Bitchen.

Inga kommentarer: