torsdag, oktober 09, 2008

Modelista

1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor? Beror på inkomsten, men mellan 100 och 700

2. Dyraste plagget/skorna du köpt? Hmm, är säkert nån jacka. Nej, det var ett par stövlar nån gång, kommer inte ihåg hur mkt de gick på.

3. Bästa fynd i år? Min tröja som jag köpte senast på VeroModa.

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar? Inga har prislappen kvar för jag är duktig o tar bort dem. Men köpta oanvända plagg finns det en del.

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008? Inte så många faktist för att vara mig! Ett par gympadojor, ett par stövlar, ett par ballerinas, och säkert några mer.

6. Om jag gav dig 1000 kronor, vad skulle du köpa för dem? Lite dyrare jeans och skor såklart! Säkert nån väska också.

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka? Runt 500 skulle jag tro.

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar? Det är mina pengar, jag gör vad jag vill med dem. Varför skulle jag dölja det?

9. Spara eller slösa?Har alltid varit en slösa, försöker ändra mig men är inte så lätt.

10. Dina fem senaste köp? Gympadojor, sköna tröjan från VeroModa, ett par jeans, sen kommer jag faktist inte ihåg.

Inga kommentarer: