tisdag, oktober 28, 2008

Julklappar

Har förresten redan börjat köpa julklappar! Har köpt till systers pyre i magen, sen tror jag att jag vet vad jag ska köpa till syster själv, kan ju inte bara ge grejer till pyret. Sen tror jag att jag vet vad jag ska köpa till mamma. Pappa vet jag inte riktigt än, inte Fredric heller men det är ju ett tag kvar.

Har redan köpt julklapp till mig och Dan som han fått nu innan jul, eftersom julklappen går av stapeln innan julafton. Vi ska gå och se Betnér 5 december! Tänkte att eftersom vi båda gillar honom, så var det en bra julklapp till oss båda. Han och jag gör så sällan saker ihop, förutom att sitta hemma o glo på tv typ, så då kommer vi ut och gör nånting.

Nej, nu ska jag återgå till att tycka synd om mig, äta glass och titta på Ugly Betty.

Inga kommentarer: