torsdag, november 04, 2010

Lång dag, men snart helg!

Har varit en lång dag idag, började med att jobba typ 2 timmar i morse. Efter jobbet var det bara att pallra sig till uni för en lång dag. Började med en föreläsning om läs- och skrivsvårigheter med läraren som jag inte har någon respekt kvar för, den var 9.15 till 12, sen var det lunch/rast fram till 13.15 då min grupp skulle redovisa sina VFU uppgifter, den slutade 16. Så nu är jag lite lagom mör och trött i kroppen.

Ska jobba lite i morgon på morgonen, sen är det lektion 9.15 till 11, sen hem till Jenny för att hämta en bok. Sen tar jag helg! Vägrar ha något med skolan att göra i helgen, eller nåja, på söndagkväll ska jag försöka bli klar med min VFU-skrivning. Måste lämna den på måndag, men sen är det över med de två delkurserna. Bara 2 kvar då denna termin, sen blir det vårtermin och förhoppningsvis specialpedagogik.

Nu ska jag fortsätta mysa med Bitch en stund innan jag ska dra mig hemåt Dan, kanske handla med lite mat på vägen eller nåt.

Inga kommentarer: