söndag, november 07, 2010

Ledig helg

Har tagit mig en nästan helt ledig helg, bara gjort saker som inte har med skola och jobb att göra. Men blev nu på söndagen tvungen att skriva min VFU.uppgift, efter lite läshjälp av mamma så är den nu färdig och ska lämnas in i morgon i lärarens fack.
Sen är det bara att börja på nästa uppgift som ska vara inne i slutet på denna månad, samtidigt som jag ska skriva på en till VFU-uppgift. Skolan börjar bli lite kämpig nu, men nu är det snart bara 1,5 år kvar på utbildningen. Fast jag har mattedelen kvar, den sämsta av alla mina ämnen. Jag kommer läsa den med flertalet från klassen gissar jag på, samt även Jenny förhoppningsvis, om hon är klar med sin mammaledighet o allt går som planerat! =)

I vår blir det förhoppningsvis specialpeddan, det är en av alla kurser jag har som jag ser fram emot. Den ska bli riktigt rolig om jag får G på de kurser jag ska och så.

Allt som allt så har helgen varit helt okej, lugn och skön.

Nu ska jag sätta mig och titta lite på reprisen av Greys, även om jag såg avsnittet i onsdags.

Inga kommentarer: