torsdag, december 07, 2006

Beroende

Jag kommer alltid på en massa saker att skriva när jag ligger och ska sova, men jag är för trött för att skriva ner dom. När jag vaknar så är tankarna givetvis borta.

Jag vet inte om jag någonsin kommer att klara mig utan antidepressiva tabletter, givetvis VILL jag klara mig utan dom. men hur ska jag klara av dom mörka höstarna utan dom? Som alla andra svarar säkert du då, men jag är inte som alla andra. Jag blir beroende av saker, just nu är jag tyvärr beroende av mina älskade Zoloft.
Desto större anledning att sluta, men jag fick inte för min läkare. Så till våren får vi se om jag ska försöka skära ner på dem iaf.
Kan ju alltid hoppas på att det går bra!

Idag har jag inte gjort mycket, har precis just idag blivit ganska så frisk. Eller, det är lite rossel i halsen fortfarande men jag är betydligt piggare.
Så idag har jag faktist inte sovit på dagen utan jag har tittat på tv, håller just nu på att tvättar och har även varit och handlat kattmat och strö till kattlådan.

Om 20 minuter ska jag ner och hämta den sista tvätten och hänga upp den i lägenheten eftersom det som hänger i torkskåpet inte kommer att vara torrt än.

Ja, så aktiv har jag varit idag.

Inga kommentarer: