tisdag, december 26, 2006

Julen över


Så var julen över för i år med.

Firade julafton hos faster med deras familj. Ungefär nästan hela vår släkt var där och det var mycket trevligt. Dock blev det lite mycket att dricka, snaps, vin, whiskey och pyttepyttelite glögg. Jag kan ju säga som så att jag mådde ju inte bra alls på juldagen. Kom ju i säng vid 4-5 tiden någonstans, upp vid åtta eller så för att spy och sen sova till tolv. Upp, dricka lite juice och sen spy upp den juicen. Ja, jösses. Jag sov hela dagen igår i stort sett och först nu mår jag okej igen efter att ha sovit tolv och en halv timme i natt! Fick också en del förtroenden som jag aldrig nånsin kunnat gissa att jag skulle få, kändes bra och fint.
En allt som allt lyckad jul!

I julklapp har jag fått;

Ett salladsset av mor och far
500 kronor också av mor och far
Blåblommiga bestick av gammelfarmor
Ett set med parfymen
samt duschcreme och lotion i doften jag ville ha; Miracle av syster med pojke
En tokfin Marilyn Monroe tavla också av syster med pojke
Sen det gamla vanliga 500 spänn av farmor och farfar.

Jag är mycket nöjd med mina julklappar jag fick!

Det här gav jag bort;
Fredric (systers pojke) fick två lysande whiskeyglas från teknikmagasinet. En liten plojgrej då jag inte visste vad jag skulle köpa till honom.
Syster fick en hårtork
Farfar fick en chokladask och trisslotter
Mamma och pappa fick ett fågelhus och två Lionel Richie biljetter av oss.

Mamma satt med tårar i ögonen när hon öppnade och såg att det var det hon önskat sig.

Inga kommentarer: