söndag, december 10, 2006

Helt otroligt..

Hade askul igår!

Var ute på frimis igår och hade asskoj, Jörgen och jag bestämde oss för att gå hem vid halv ett, ett tiden (tack för pratstunden förresten Jörgen, det var trevligt att veta lite mer om dig!)
Men precis innan vi skulle gå fick jag syn på det bästa mina ögon någonsin skådat. En helt otroligt fin grabb, jag tror aldrig jag sett någon liknande. Jisses, jag saknar ord.. Så otroligt söt, fin, snäll, rar, mysig.. jaaa, jag vet inte. Jag hoppas VERKLIGEN vi hörs av igen. Han frågade efter mitt nummer, skickade sms i eftermiddags så jag skulle ha hans nummer. Sov hos honom, låg och mös hela natten, hans 4 kompisar sov på golvet så det hände inte så mycket. Men.. ja, vad ska jag säga..

Jag väntar till imorrn med att höra av mig till honom, eller vi får se.

1 kommentar:

Anonym sa...

ojdå, där ser man vad som kan hända när inte jag följer med =)