torsdag, december 14, 2006

Känslomässigt störd?


Det är förvånande hur mycket jag kan ändra känslostämning. Hur jag kan ändra mig från den ena sekunden till den andra. Hur jag kan gå från den ena till den andra så lätt.
Jag är nog kär i kärleken, men det är inte lika kär i mig. När jag har fått kärlek, då har jag inte velat ha den längre.
Så är jag kär i känslan av att vilja vara kär, eller är jag bara en känslomässigt störd människa? Eller har jag bara inte hittat rätt än? Jadu, frågorna är många och svaren obefintliga.
Så det får vi nog aldrig veta, eller kanske någon gång när kärleken blir kär i mig och låter mig vara kär tillbaka.


Här kommer ännu en googling;

ella beroende
jadu, är du ellaberoende eller undrar du bara om ella är beroende?



Var ute en sväng igår med Pelle och Anders, var väl lite si och så. Inte så värst kul med andra ord. Men såg ett gammalt drygt ligg som jag trodde hade flytt stan för längesen. Sen såg jag även en annan person som var trevligare att se.
Jag kan inte gå någonstans eller titta någonstans utan att se minst en person jag legat med, stan börjar bli för liten för mig.

Dock fick jag inga svar på något av mina sms igår, fatta hur frustrerande det är! Men jag antar att that´s life liksom.
En väntade jag mig inte så mycket svar ifrån, den andra trodde jag dock skulle svara, men tji fick jag! Så jag smsade en tredje och fick svar. Lite smsberoende är jag allt, så där fick du som sökte på ella beroende se något mer jag är beroende av, att få svar på sms!


Inga kommentarer: