torsdag, december 21, 2006

Lite allt möjligt


Än har dom inte ringt om jobbet, vet inte om jag ska tolka det som bra eller dåligt. Eller om jag kanske till och med ska låta bli att tolka. Får hoppas att hon hör av sig imorrn!

Tänkte ta mig upp på stan en sväng i morgon iaf och köpa lite fler böcker, har just nu ingenting hemma som jag finner vettigt eller bra att läsa. Blir så trött när det inträffar, för det är ju inte direkt så att jag har få böcker. Jag har ju jättemycket böcker, men ändå inget att läsa.

I morgon kommer även Helena tillbaka till stan *yey*

Mina julklappar är heller inte klara, jag hade ju tänkt gå ut och köpa dom/den sista när jag fick veta om jag fick jobbet eller ej. Men eftersom dom dröjer med svaret så har det blivit lite svårt. Får gå upp på stan imorrn och kika lite, har en vag aning om vad jag ska köpa. Även om det inte står på någon önskelista nånstans så kanske det uppskattas ändå? Det hoppas jag iaf!

Nej, jag ska väl smörja in händerna och försöka hitta någon läsbar bok och sen ta med kissekottarna och krypa till sängs.


Förresten!
Om någon har några nyårsplaner som dom gärna inkluderar mig och några till i, så hör väldigt gärna av er! =D


Inga kommentarer: