söndag, december 03, 2006

Jag äger i Buzz

Jag äger i Buzz!

Var på krogen igår, lyckades hitta både förfest och sovplats på ett och samma ställe. Nilsson sov hemma hos mig. Fan va kul jag hade, började med att dricka ett asäckligt vin men snälle D lyckades styra upp annan alkohol åt mig. Så jag var lite berusad när jag kom till krogen. Väl där inne stod jag i baren och gungade i takt med musiken och väntade på min tur att beställa, helt otippat så blev jag bjuden på en redbullvodka av killen som stod bredvid. Jag hade inte pratat med honom eller nånting och rätt vad det var så tittade han på mig och ändrade sin beställning och gav mig en. Jadu, mycket skumt kan hända på krogen!

Drog vid halv två och köpte pizza och gick sen hem till Jörgen och spelade Buzz (i vilket jag för övrigt vann TVÅ gånger)! Drog hem till D vid halv fyra tiden. Han hade ju varit på akuten och fått sitt ögonbryn ihopsytt eftersom han fick två smällar av något dumhuvud.

Kom hem vid halv två idag och har inte gjort många knop sen dess, mest ätit chips och sovit.

På onsdag ska jag se Jörgen spela fotbollsmatch, ska bli askul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, alltid trevligt att bli bjuden ju! Kan nog inte minnas när jag senaste blev det av en främmande karl faktiskt. :P